شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ورودی شهرجویم ساماندهی می شود

ساماندهی ورودی شهر جویم جزء برنامه های شهرداری است که به زودی انجام خواهد شد. شهردار جویم با اشاره به اینکه زیباسازی ورودی شهرها مهم ترین چیزی است که نظر…

ساماندهی ورودی شهر جویم جزء برنامه های شهرداری است که به زودی انجام خواهد شد. شهردار جویم با اشاره به اینکه زیباسازی ورودی شهرها مهم ترین چیزی است که نظر هر مسافر و مهمانی را نسبت به شهر جلب می کند افزود: به زودی عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شهر جویم از سمت فرشته جان( میدان ولایت) که خیابانی ۶۰ متری می باشد با همکاری اداره برق جهت جابجایی پایه ها آغاز می گردد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم،حسین نجفی زاده  بیان داشت: دیگر پروژه های عمرانی از جمله ساماندهی فاز دوم گلزار شهدا(تا کنون با هزینه یک میلیارد و دویست میلیون ریال)،روشنایی ورودی شهر از سمت منصورآباد(۸۰۰ میلیون ریال) با همکاری راه و شهرسازی و اداره برق،نمازخانه بوستان صبا(۹۰۰ میلیون ریال) که از ابتدای سال جاری آغاز و در حال اجرا می باشد.

شهردار جویم همچنین خاطر نشان ساخت: فاز دوم بوستان حاشیه ای خلیج فارس،ادامه بلوار حافظ واجرای کانال عرضی بلوار حافظ از دیگر پروژه هایی است که تا شهریور ماه سال جاری(هفته دولت) اجرا و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین در حوزه امور خدماتی-‌عمرانی،زیبا سازی و مبلمان شهری(گلکاری،اصلاح روشنایی خیابان ها،معابر،میادین و بوستان) نیز برنامه های خوبی داریم.

وی  از مردم بابت صبر و شکیبایی آنان در خصوص آسفالت تعدادی از کوچه ها عذرخواهی و اظهار نمود: ان شاالله پس از حفاری گاز این مهم انجام خواهد شد.

شهردار جوبم در پایان گفت: درخواست ما از شهروندان این است که جهت تسریع در اجرای پروژه ها عوارض خود را به موقع پرداخت نمایند و شهرداری نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد در راستای توسعه شهر می باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین