جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با خانواده شهید مهدی نصیری لاری

به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمان به همراه رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با خانواده شهید مهدی نصیری لاری از شهدای هفت‌تیر دیدار کردند. ​ به…

به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمان به همراه رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با خانواده شهید مهدی نصیری لاری از شهدای هفت‌تیر دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایثار کرمان، عصر سه‌شنبه ۳ تیرماه ۹۹ به مناسبت هفته قوه قضائیه احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمان به همراه یدالله موحد رئیس‌کل دادگستری استان کرمان و احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با خانواده شهید مهدی نصیری لاری از شهدای هفت‌تیر دیدار کردند.

گروئی ساردو در حاشیه این دیدار به اشاره به گوشه‌ای از زندگی‌نامه این شهید، خاطرنشان کرد: مهدی نصیری لاری هفتم فروردین ۱۳۱۲، در روستای سلطان‌آباد از توابع شهرستان بافت به دنیا آمد. پدرش حبیب‌الله کشاورز بود که در سال ۱۳۲۱ و مادرش در سال ۱۳۳۲ فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدی نصیری لاری دارای مدرک لیسانس مدیریت بود؛ افزود: او نماینده مردم لارستان در مجلس بود و متأسفانه در هفتم تیر ۱۳۶۰، در دفتر حزب جمهوری ‌اسلامی براثر انفجار توسط منافقین به شهادت رسید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین