پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شمار مبتلایان به کرونا در فارس از 18 هزار نفر گذشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس با اشاره به رشد فزاینده آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روز‌های اخیر، گفت: هم اکنون از لحاظ آمار مبتلایان در…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس با اشاره به رشد فزاینده آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روز‌های اخیر، گفت: هم اکنون از لحاظ آمار مبتلایان در فارس، وضعیت مناسبی نداریم و شمار مبتلایان به بیش از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه، آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را اعلام و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از شهروندان استان فارس در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند که این آمار طی ۲ روز گذشته ۱۴ نفر بوده است.

همتی با اشاره به رشد فزاینده آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روز‌های اخیر، گفت: هم اکنون از لحاظ آمار مبتلایان در فارس، وضعیت مناسبی نداریم و شمار مبتلایان به بیش از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۵۵۳ نفر نیز در فارس با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همتی ادامه داد: هم اکنون ۶۳۲ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان فارس و ۶۷ بیمار نیز به علت وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی، زمینه برون رفت از شرایط کنونی و کاهش آمار ابتلا به این بیماری را فراهم کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: شهرستان‌های لار، گراش، فسا و جهرم در وضعیت قرمز به سر می‌برند و دیگر شهرستان‌های استان نیز وضعیت مناسبی در خصوص شیوع کروناویروس ندارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین