جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مجموع مبتلایان به کروناویروس در فارس به مرز ۲۰ هزار نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۱۷۳ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده که…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۱۷۳ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده که از این تعداد، ۱۹ هزار و ۸۱۸ مورد مثبت شناسایی شده است.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر «عبدالرسول همتی» متاسفانه ۱۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که بر این اساس، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۲۱۸ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه از مجموع ۲۱۸ مورد فوتی استان بر اثر ابتلا به کروناویروس از ابتدا تاکنون ۱۱۰ مورد مربوط به شیراز؛ ۱۱ مورد مرودشت؛ هفت مورد کازرون؛ ۵ مورد آباده؛ ۴ مورد قیروکارزین؛ داراب و کوار هر کدام ۳ مورد؛ ممسنی، زرقان، استهبان، اقلید، پاسارگاد و ارسنجان هر کدام ۲ مورد؛ لامرد، فیروزآباد، خرم بید، رستم، بیضا، نی ریز، خرامه و سروستان هر کدام یک مورد عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های استان اعلام کرد.

همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان نیز ۱۵ هزار و ۲۴۸ نفر است.

هم اکنون ۶۰۶ بیمار مشکوک و علامت دار در بخش های عمومی و ۶۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از سفر و ترددهای غیرضروری و دوری از حضور در تجمعات الزامی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین