پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

جزئیات بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در شرایط قرمز، زرد و سفید

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش وضعیت فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور و نحوه حضور دانش‌آموزان را در شرایط قرمز، زرد و سفید تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش وضعیت فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور و نحوه حضور دانش‌آموزان را در شرایط قرمز، زرد و سفید تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان و اینکه اولویت شماره یک سلامت آنهاست با تصمیمات ستاد ملی کرونا هماهنگ هستیم. آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس اندیشیده است و سناریوهای مختلف برای مناطق مختلف کشور داریم اما درباره زمان بازگشایی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و هر زمان به ما اجازه داده شود مدارس را بازگشایی می‌کنیم.

اگر در وضعیت قرمز بودیم آموزش مجازی ارائه خواهد شد

وی افزود: زمانی که‌ فعالیت مدارس را آغاز کنیم تدریس همه محتوای برنامه‌های درسی مدنظر است و اگر در وضعیت قرمز باشیم از طریق شبکه شاد و فضای مجازی آموزش‌ها ارائه خواهد شد بنابراین مشکلی برای شروع فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور نداریم و اطمینان می‌دهیم در هر شرایطی آموزش دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در وضعیت قرمز آموزش‌ها به صورت مجازی و تلویزیونی خواهد بود، ادامه داد؛ در وضعیت زرد ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری را داریم و در وضعیت سفید که بیشتر شامل مناطق روستایی و عشایری است که تعداد جمعیت دانش آموزی آنها کم است و امکانات فناوری در اختیار ندارند، در این مناطق معلم می‌تواند با رعایت نکات بهداشتی کلاس درس را به صورت حضوری برگزار کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین