پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توضیحات معاون دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص “بیمار کرونایی” بوستان کوثر لار

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص خبر حضور یک بیمار مبتلا به کرونا در بوستان کوثر لار واکنش نشان داد. به گزازش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص خبر حضور یک بیمار مبتلا به کرونا در بوستان کوثر لار واکنش نشان داد. به گزازش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در پی انتشار مطلبی مبنی بر زندگی و حضور شبانه روزی “یک نفر مبتلا به کرونا در بوستان کوثر(روبروی حوزه عملیه)”  یگانه، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لار اظهار داشت: پس از دریافت این مطلب در فضای مجازی، تیم ارزیابان میدانی بهداشت محیط مسئله را مورد بررسی قرار داده و شخصا نیز موضوع را از جانب مدیریت حوزه علیمیه پیگیری کردم.

وی گفت: پس از پیگیری های متعدد محرز گردید که فرد مذکور هیچ رابطه استخدامی یا همکاری با حوزه عملیه لار ندارد. تا کنون نیز به عنوان کارتن خواب در این پارک سکونت داشته که طلاب حوزه عملیه با نیت خیر او را تیمار می کردند.

وی با اشاره به مشکلات فردی و بیماری قبلی فرد مذکور ادامه داد: در پی پناه دادن طلاب به این شخص، فرد مورد نظر کماکان در شرایط نامساعدی از لحاظ بهداشت فردی به سر می برده که به ناچار مجبور به اخراج او از حوزه علمیه شدند.

معاون بهداشتی دانشکده اذعان داشت: رسیدگی به این افراد در شهرستان به عهده ارگانهای دیگر است که در صورت درخواست همکاری از سوی آن ادارات محترم، مجموعه علوم پزشکی لارستان تمام تلاش خود را در حیطه وظایف موجود به کار خواهد بست.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توضیحات معاون دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص “بیمار کرونایی” بوستان کوثر لار”

  1. لاری کارمند علوم پزشکی گفت:

    یک سوال از اقای دکتر یگانه دارم چرا دراین شرایط کرنایی بعداز ایجاد شبکه بهداشت ودرمان در شهرستان اوز تا کنون هیچ فعالیتی وجلسه ای از این شبکه وریس ان دیده نمیشود شرایط فعلی نیاز به تحرک وفعالیت شبکه بهداشت ودرمان در مناطق دارد اما خبری از مسولان شبکه نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین