سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست احداث شهرکهای صنعتی در جویم، بنارویه، صحرای باغ و بلغان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان خواستار احداث شهرک های صنعتی در بخش های جویم، بنارویه، صحرای باغ و روستای بلغان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان خواستار احداث شهرک های صنعتی در بخش های جویم، بنارویه، صحرای باغ و روستای بلغان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس و فرمانداران، مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی لارستان، خنج، گراش و اوز مورد بررسی قرار گرفت.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در این جلسه ۳ ساعته که با حضور دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مهندس احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، فرمانداران خنج، گراش و اوز، روسای ادارات صمت، شرکت شهرک های صنعتی، محیط زیست و منابع طبیعی و جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران ۴ شهرستان برگزار شد؛ خواستار احداث شهرک های صنعتی در بخش های جویم، بنارویه، صحرای باغ و روستای بلغان شد.

وی در ادامه سخنانش همچنین افزایش زیرساخت های لازم همچون آب، جاده دسترسی، برق رسانی و … برای شهرک صنعتی لار و نواحی صنعتی این شهر و شهرک صنعتی بخش بیرم را مورد تاکید جدی قرار داد.

حفظ و نگهداری ماشین آتش نشانی شهرک صنعتی لار، کاهش حق النظاره چاه شهرک ها، اضافه شدن ۱۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی لار، کمبود آب در شهرک صنعتی حسن لری و ناحیه پشته سنگر، اجرای خط انتقال آب و طرح توسعه ناحیه صنعتی پشته سنگر لار، احداث جاده دسترسی و برق رسانی به شهرک صنعتی بیرم و غیره از دیگر موارد، مشکلات و درخواست هایی بود که فرماندار ویژه لارستان آن را بیان و از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس خواست که برای رفع این مشکلات اقدام عاجل و درخواست ها را هرچه سریعتر اجرایی نمایند.

در ادامه مهندس حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مهندس احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس، فرمانداران شهرستانهای خنج، گراش و اوز و جمعی از روسای ادارات ذیربط نیز مواردی را مطرح نمودند.

همچنین جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران چهار شهرستان نیز مشکلات و درخواست های خود را در این نشست بیان کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست احداث شهرکهای صنعتی در جویم، بنارویه، صحرای باغ و بلغان”

  1. اوزی گفت:

    این جلسات در فرمانداری شهرستان اوز. تشکیل. شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین