پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

یگانه: این آخرین اخطار به همه لارستان است؛ ماسک نزنید شدیدا برخورد می کنیم

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک در لارستان ممنوع است و از ابتدای هفته آینده تیم‌های نظارتی گشت نامحسوس با افراد متخلف برخورد…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک در لارستان ممنوع است و از ابتدای هفته آینده تیم‌های نظارتی گشت نامحسوس با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

به گزارش میلاد لارستان، وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک در لارستان ممنوع است، اظهار کرد: فروشنده و خریدار باید از ماسک استفاده کنند.

او ادامه داد: گشت‌های نامحسوس در بازار‌ها بخصوص بازار‌های مسقف و بازار روز حضور می‌یابند و با افرادی که ماسک نداشته باشند، برخورد خواهند کرد.

یگانه با اشاره به همکاری معاونت بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان، افزود: هر فروشنده‌ای که خود ماسک نزده باشد و یا به مشتری بدون ماسک ارایه خدمت کند فروشگاهش به قید فوریت پلمب خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: موسسات و بانک‌هایی که در محیط آن افراد بدون ماسک مشاهده شوند، پلمب می‌شوند.

یگانه با بیان ممنوعیت برگزاری هر نوع مراسم ختم و شادی تصریح کرد: چنانچه اتباع خارجه بدون ماسک در سطح شهر یا بازار تردد کنند بازداشت شده و حتی ممکن است بازگشت داده شوند.

او با بیان اینکه لازم است همگی تذکر دهیم تا حتی شاهد حضور یک نفر بدون ماسک در سطح جامعه نباشیم، گفت: این آخرین اخطار به بازاریان، بازار روز، پاساژ و اماکن سربسته است و در صورت رعایت نکردن نکات لازم به هیچ عنوان چشم پوشی نخواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین