جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رونمایی از پوستر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در لارستان

با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس و تکریم از خانواده معظم شهدا، از پوستر طرح ملی «سه شنبه های تکریم»…

با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس و تکریم از خانواده معظم شهدا، از پوستر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس و با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و دستگاه های متولی از جمله سپاه ناحیه لارستان، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد؛ جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و تجدید خاطره هشت سال دفاع مقدس و دمیدن روح مقاومت در بدنه اجتماع دانست و گفت: حرکت جهادی و هماهنگ کانون های مساجد در برگزاری «سه شنبه های تکریم» قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا، برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده، مساله‌ای قابل توجه است، یادآور شد: این مواجهه‌ها سبب می‌شود تا راه‌مان را برای چهل سال دوم و گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، بیش از پیش بیابیم و در این مسیر حرکت کنیم.

حسنی با تاکید بر گسترش اجرای طرح تکریم در بخش ها و روستاها و مناطق مختلف جنوب فارس ابراز امیدواری کرد: باید شرایطی مهیا شود تا آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا بیش از پیش فراهم گردد، چراکه ارتباط با خانواده شهدا برای ما افتخار است و امروز در چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس، یادآوری این حماسه و قدردانی از خانواده شهدا مایه مباهات و افتخار همه ماست.

در ادامه مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس هم اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری در مساجد با بدنه اجتماع و جوانان مسجدی که دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار بالایی هستند، در ارتباط بوده و این موضوع یک ظرفیت ارزشمند برای انقلاب و نظام محسوب می شود.

محمدابراهیم اخوت ادامه داد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم از برنامه‌های شاخص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با محوریت مساجد شهرستان، تا هفته دفاع مقدس امسال، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس در نقاط مختلف جنوب فارس سه‌شنبه شب‌ها، برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر رویکرد خانواده بنیان و محله‌محوری طرح سه شنبه های تکریم افزود: کانون های فرهنگی هنری می ‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌ ها با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

گفتنی است این طرح با موضوع تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس و با همکاری و مشارکت مستقیم سپاه ناحیه لارستان، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین