پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گام‌ مصمم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لارستان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت: ظرفیت‌های قانونی برای اجرای بهینه طرح اقدام ملی در شهرستان لارستان وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت: ظرفیت‌های قانونی برای اجرای بهینه طرح اقدام ملی در شهرستان لارستان وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، ناصر زائری در نشستی با روسای شعب بانک مسکن لارستان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن از جمله طرح‌های قابل اعتنا در حوزه مسکن است که اهداف عالی به دنبال دارد، گفت: اجرای این طرح در برخی از شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شده و در شهرستان لارستان نیز اقدامات مناسبی برای آغاز طرح‌های یاد شده شروع شده است .

وی با تاکید بر اینکه باید با اجرای دقیق آیین‌نامه‌های اجرای طرح، شاهد بهینه‌سازی و دستیابی به جریان پایدار در تولید مسکن باشیم، گفت: ظرفیت‌های قانونی برای اجرای بهینه طرح اقدام ملی در شهرستان لارستان وجود دارد که باید استفاده شود و بنیاد مسکن این ظرفیت‌ها را مدنظر قرار می‌دهد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: برای اجرای بهینه طرح اقدام ملی مسکن دستگاه‌های متولی باید مشارکت جدی داشته باشند تا اقدامات کاملی از نحوه تامین زمین، صدور مجوزهای ساخت و تسهیلات پشتیبان برای تولید مسکن در طرح اقدام ملی ایجاد شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین