جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز عملیات پروژه های اجرایی روستایی از محل اعتبارات سیل در لارستان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از آغاز عملیات اجرایی دیوار حائل رودخانه روستای پهرست سفلی از بخش بیرم این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بمنظور جلوگیری…

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از آغاز عملیات اجرایی دیوار حائل رودخانه روستای پهرست سفلی از بخش بیرم این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بمنظور جلوگیری از طغیان سیلاب و خسارات احتمالی به منازل مسکونی این روستا خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، ناصر زائری با بیان اینکه خدمات بنیاد مسکن در حادثه جاری شدن سیلاب در این شهرستان چشمگیر و غیرقابل انکار است اظهار داشت:  این دیوار که به طول تقریبی ۹۰ متر در حال انجام است، از محل اعتبارات سیل سال ۱۳۹۸ تامین اعتبار گردیده است و ۶۸ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

زائری در ادامه به تشریح برخی از عملکردها در راستای توسعه روستایی در این شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات  طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری دراین شهرستان در سال گذشته با اعطای ۲۸۹ فقره وام دنبال شده است ، این وام ها به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با سقف فردی ۴۰۰ میلیون ریال به متقضاین پرداخت شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین گفت: در سالی که گذشت با اعطای تسهیلات بازسازی مسکن شهری به تعداد ۸ فقره با سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای هر نفر موضوع دنبال شد و ۴ میلیارد ریال در این بخش اختصاص یافت.

زائری ادامه داد :همچنین در سالی که گذشت شاهد اعطای ۷ فقره تسهیلات بازسازی روستایی با سقف ۴۰۰ میلیون ریال برای هر نفر بودیم که دراین بخش نیز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اختصاص یافت.

روستای پهرست سفلی از بخش بیرم لارستان با ۲۱۸ نفر جمعیت در ۱۳۸ کیلومتری از مرکز شهرستان و ۳۹۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین