جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به…

با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این جلسه جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس زائری مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان در سخنانی خطاب به سرپرست جدید خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی اولویت اول ماست که باید حتما و الزاما مورد توجه و حمایت قرار گیرد و طبیعتاً در کنار قانونمندی، رضایتمندی مردم و توجه به خواسته های آنان از وظایفی دیگری است که نباید نادیده گرفته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین تصریح کرد: مدیریت دربنیادمسکن از چندین جهت برای ما قابل توجه و دارای اهمیت است؛ اول اینکه از جمله اداراتی است که بیشترین مراجعه کننده را دارد و دوم اینکه اکثر قریب به اتفاق مراجعه‌کنندگان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، بنابراین ایجاد رضایتمندی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از شاخص ها و مولفه های اساسی ارزیابی هاست.

حسنی در ادامه با بیان اینکه ماهیت کار بنیاد مسکن با ضروریات زندگی و نیازهای اولیه جامعه که همان سرپناه می باشد در ارتباط است، تاکید کرد: ایجاد سرپناه از همان اوایل شکل‌گیری جامعه بشری دارای اهمیت بوده و مورد نیاز؛ لذا دلسوزی و توجه به درخواست مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر و روستاییان عزیز، کاری شایسته است که حتما انتظار داریم مدیر جدید آن را در اولویت کاری خود قرار دهد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان اظهار کرد: با این وجود شهرستان لارستان گسترده، دارای پراکندگی روستایی و نیازمند وقت گذاشتن بیشتر است و از این نظر مردم و به خصوص روستاییان عزیز مطالبات جدی و بعضاً انباشته شده ای دارند که امیدواریم رئیس جدید با همت و تلاش مضاعف در جهت مرتفع نمودن مشکلات فعلی گام‌های اساسی بردارد.

در ادامه عطاء الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، مهندس ناصر زائری رئیس سابق بنیاد مسکن شهرستان و سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه حکم انتصاب مهندس امیر برومند به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان به وی تقدیم و از خدمات چندین ساله مهندس ناصر زائری رئیس سابق قدردانی شد.

یادآور می شود که امیر برومند سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و ۲۰ سال سابقه خدمت دارد و پیش از این مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت را عهده دار بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین