جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تعامل منابع طبیعی و دهیاران منطقه در پیشگیری از آتش سوزی اراضی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان از برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای انجام تعاملات و همکاری های بیشتر فی مابین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان ، بخشداری…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان از برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای انجام تعاملات و همکاری های بیشتر فی مابین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان ، بخشداری مرکزی و دهیاران شهرستان اوز در خصوص پیشگیری از وقوع آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان  به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصور رضایی با اعلام این خبر گفت: بر این اساس طرفین متعهد شدند تا در خصوص مقابله با هرگونه آتش سوزی در مراتع و جنگل ها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند .

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه , اداره منابع طبیعی با ارائه آموزش های عمومی و برگزاری کلاس های توجیهی آماده هرگونه همکاری با بخشداری ها و دهیاری ها است اظهارکرد: تنها راه حفاظت از منابع طبیعی داشتن برنامه و نگاه سیستمی به مقوله منابع طبیعی با رویکرد آموزش و ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی است .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان خاطرنشان کرد : بخشداران و دهیاران نیز باید تمام توان خود را بکار گیرند تا از شروع و گسترش آتش سوزی در مراتع و جنگل ها کاسته شود و کشاورزان را ترغیب نموده تا از آتش زدن کاه و کُلش مزارع خودداری کنند . رضایی افزود : برخی از آتش سوزی ها در مراتع به خاطر بروز اختلافات بین کشاورزان و بهره برداران منابع طبیعی رخ می دهد و بخشداران و  دهیاران با توجه به نفوذی که در بین مردم دارند می توانند این اختلاف ها را برطرف کنند .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین