شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کرونا در استان فارس نفس 10 نفر دیگر را گرفت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از فوت ۱۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری در روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان در اثر ابتلا به این…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از فوت ۱۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری در روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان در اثر ابتلا به این بیماری از ابتدای شیوع در استان تاکنون را ۵۱۷ مورد اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عبدالرسول همتی با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون حدود ۲۱۶ هزار نمونه آزمایش کروناویروس در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان بررسی شده است، گفت: تاکنون ابتلای ۳۳ هزار و ۲۳۴ بیمار در فارس به قطعیت رسیده است.

وی با ابراز تاسف از فوت ۱۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری در روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان در اثر ابتلا به این بیماری از ابتدای شیوع در استان تاکنون را ۵۱۷ مورد اعلام کرد.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون هزار و ۶۱ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس در مراکز درمانی فارس بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین