یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جان باختن ۱۹ بیمار دیگر بر اثر بیماری کووید ۱۹ در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۱۹ نفر دیگر طی شبانه روز گذشته، بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۱۹ نفر دیگر طی شبانه روز گذشته، بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی ۲۳۲ هزار و ۵۱۵ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۳۷ هزار و ۷۵۰ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.

او با ابراز تاسف جان باختن ۱۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جان‌باختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۶۷۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون ۳۴ هزار و ۳۵۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستانها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمار، ۹۵۶ بیمار علامت‌دار و مشکوک در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین