شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهدا الگویی برای جوانان و افتخاری برای تاریخ کشورمان هستند

میلاد لارستان: امام‌جمعه موقت لارستان با بیان اینکه حداقل کار ما برای تجلیل از شهدا، پاسداری از فرهنگ و تفکر شهادت است، گفت: شهدا الگویی برای جوانان و افتخاری برای…

میلاد لارستان: امام‌جمعه موقت لارستان با بیان اینکه حداقل کار ما برای تجلیل از شهدا، پاسداری از فرهنگ و تفکر شهادت است، گفت: شهدا الگویی برای جوانان و افتخاری برای تاریخ کشورمان هستند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌ محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی امروز نماز جمعه شهر لار با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در مورد امانت‌داری در حفظ راز، اظهار داشت: حرفی که در جلسه خصوصی مطرح می‌شود نباید به دیگران منتقل شود.

وی با تأکید بر حفظ اسرار توسط افرادی که دارای مسئولیت مهم هستند، افزود: در روابط اجتماعی باید مراقب صحبت‌ها و رفتار خودمان باشیم.

امام‌جمعه موقت لارستان با ابراز خرسندی از تشییع شهدای گمنام تازه تفحص شده در استان فارس و شهرستان لارستان، تصریح کرد: کمترین کار ما در تجلیل از شهدا، شرکت در مراسم استقبال و وداع با آنان است.

رمضانی با اشاره به اینکه همگی ما خواهان اقتدار اسلام و ایران هستیم، خاطرنشان کرد: حداقل کار برای تحقق این امر، پاسداری از فرهنگ و تفکر شهادت است.

وی با بیان اینکه شهدا با گذشتن از زرق‌ و برق دنیا از جان و مال خود گذشتند و در سخت‌ترین شرایط مقاومت و ایستادگی کردند، ادامه داد: شهدا با احساس مسئولیت، دفاع از ناموس، پیروزی از ولایت و رهبری در مقابل بعثی‌ها ایستادند.

رمضانی با تأکید بر ماندگاری فرهنگ شهدا و تجلیل از مقام والای آنان، یادآور شد: شهدا الگویی برای جوانان و افتخاری برای تاریخ کشورمان هستند.

خطیب نماز جمعه این هفته لارستان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجالس خبرگان و شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: کاندیداها باید کلان فکر کرده و منطقه‌ای عمل کنند.

امام‌جمعه موقت لارستان با تأکید بر حضور حداکثری تمام اقشار جامعه برای شرکت در انتخابات، افزود: همگی ما، حتی کسی که نظام حاکم بر کشور را قبول ندارد، باید برای حفظ امنیت و استقلال کشور خود در انتخابات شرکت کند.

رمضانی با اشاره به اینکه نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مجلسی شود که در تراز ایران اسلامی باشد، تصریح کرد: مجلس آینده باید مجلسی ولایی، انقلابی و استکبارستیز و در مقابل دشمنان قسم‌خورده عقب‌نشینی نکند.

وی با ابراز نگرانی از کاهش شدید قیمت نفت از بشکه‌ای ۱۲۰ دلار به بشکه‌ای نزدیک به ۲۵ دلار، اضافه کرد: عربستان سعودی با ۲۴ میلیون جمعیت روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشد در حالی‌ که کشور ما با ۷۸ میلیون جمعیت روزانه ۲ میلیون بشکه نفت تولید و عرضه می‌کند.

امام‌جمعه موقت لارستان بیان کرد: مجلس آینده باید در راستای اقتصاد مقاومتی، شکوفایی اقتصادی و توسعه‌ای کشور، طرح‌ها و لوایح مناسبی داشته باشد.

رمضانی با تحسین در پیشرفت‌های سلول‌های بنیادین در کشور، گفت: با پیشرفت این علم نوین، میلیون‌ها دلار به نفع اقتصاد ملی شده است و باید در این عرصه‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس آینده باید انقلابی‌تر بگوید و انقلابی‌تر عمل کند، افزود: این مجلس ولایی‌تر بگوید و ولایتی‌تر عمل کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دو دستاورد مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند روز اخیر، تصریح کرد: رونمایی از شهر موشکی در اعماق زمین که نشان از قدرت بازدارندگی ما و همچنین دستگیری افسران آمریکایی در خلیج‌فارس نمایش قدرت ایران اسلامی و نیروهای نظامی آن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران اسلامی، گفت: بعضی‌اوقات، ابتکار و خلاقیت یک انسان سرنوشت یک کشور را تغییر می‌دهد که شهید تهرانی مقدم یکی از نمونه‌های بارز آن است و باعث شده تا ایران اسلامی امروز در سطح دنیا نماد قدرت و استقلال داشته باشد.

امام‌جمعه موقت لارستان افزود: نیروی دریایی سپاه با توقف دو شناور و دستگیری تفنگداران آمریکایی باعث شد تا دشمنان بدانند ذره‌ای از اقتدار ایران اسلامی کاسته نشده و آنان را مجبور به عذرخواهی کرد.

وی بیان کرد: اقدام به‌موقع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسخ مناسبی به سنجش قدرت نیروهای نظامی ایران به آمریکایی‌ها بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین