دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ثبت ۷۴۴ جان باخته کرونایی در فارس

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر در فارس بر اثر بیماری کرونا جان باختند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی…

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر در فارس بر اثر بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: ۱۲ استان فارسی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

دکتر عبدالرسول همتی افزود: هم اکنون ۷۸۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

وی گفت: تاکنون ۲۴۲هزار و ۱۷۳ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان بررسی شده که از این تعداد، ابتلای ۴۰ هزار و ۱۸۹ نفر به کووید ۱۹ به قطعیت رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس افزود: مجموع آمار جانباختگان کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تاکنون را ۷۴۴ نفر است و آمار بهبودیافتگان این بیماری در این مدت به ۳۷ هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

همتی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، از مردم خواست برای سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، در صورت برگزاری و یا شرکت در آیین‌های سوگواری، شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست‌ها را رعایت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین