پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی 33 پروژه عمرانی در گراش

فرماندار گراش به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرماندار گراش به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز، اصغر فرودی فرماندار گراش در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در حوزه های مختلف عمرانی و زیربنایی در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گراش با بیان اینکه با وحدت و همدلی در شهرستان بستر کار و فعالیت فراهم است، افزود: در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

اصغر فرودی با تشریح برنامه های هفته دولت، گفت: از ۴۸ میلیارد تومان هزینه پروژه های افتتاحی ۴۸ درصد از منابع دولتی و ۵۲ درصد از محل خیرین و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین