جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

همت خیرین و تجهیز بیمارستان به دستگاه «ویدئولارنگوسکوپ»

بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به همت خیرین به دستگاه ویدئولارنگوسکوپ مجهز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان…

بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به همت خیرین به دستگاه ویدئولارنگوسکوپ مجهز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر بهزاد رضایی سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام را(ع) لارستان از اهداء یک عدد دستگاه ویدئولارنگوسکوپ به این مرکز خبر داد.

این دستگاه که برای لوله گذاری داخل تراشه (مجرای تنفسی) استفاده می گردد یکی از تجهیزات ضروری در احیای قلبی – ریوی در بیماران است.

این مسئول با اشاره به شرایط کنونی و شیوع بیماری کویید ۱۹ اذعان داشت: متاسفانه مشکل اصلی موارد مثبت کرونا بستری در بخش، تنفسی است و تجهیز بیمارستان به این دستگاه جز اقدامات اساسی محسوب می شد.

وی افزود: دستگاه فوق توسط خیر محترم سرکارخانم صولت سعدین به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام رضا(ع) لارستان اهداء گردیده است.

گفتنی است این دستگاه علاوه بر کاربری درمانی،در زمینه آموزش دانشجویان رشته هوشبری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن در شرایط بحرانی کرونا جهت حفاظت از پرسنل بیهوشی بسیار تاثیرگذار است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین