شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید مدیرکل زندانهای فارس از زندان لارستان

میلاد لارستان: «سید حشمت الله حیات الغیب» مدیر کل زندانهای فارس با همراهی عبدالمجید کشوری معاون سلامت و اصلاح و تربیت، و سرهنگ انصاری فرمانده یگان حفاظت زندانهای فارس از…

میلاد لارستان: «سید حشمت الله حیات الغیب» مدیر کل زندانهای فارس با همراهی عبدالمجید کشوری معاون سلامت و اصلاح و تربیت، و سرهنگ انصاری فرمانده یگان حفاظت زندانهای فارس از زندان لارستان بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از خبرگزاری میزان؛ مدیر کل زندانهای فارس پس از بازدید از بخشهای مختلف زندان لارستان و ملاقات با زندانیان و سربازان وظیفه، رسیدگی به مشکلات زندانیان در ابعاد مختلف بهداشت محیط و رضایتمندی زندانیان از مسئولین زندان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: آنچه حائز اهمیت است پیگیری پروژه جدید با توجه به تراکم بیش از حد زندانیان است و شایسته است به صورت جدی تکمیل پروژه به ویژه بحث گازرسانی و سایر انشعابات آن اعم از آب و برق در اولویت قرار گیرد.

وی  تأکید کرد: هر چه سریعتر پروژه زندان جدید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در مورد مرخصی پایان حبس زندانیان اعم از جرایم مواد مخدر و موارد دیگر ضروری است از طریق مراجع قضایی در دستور کار قرار گیرد و حتی الامکان در خصوص کاهش جمعیت کیفری اقدام موثر انجام شود.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: کارگروه کاهش جمعیت کیفری در راستای دستور رئیس کل دادگستری استان به صورت مستمر تشکیل و در رابطه با زندانیان واجد شرایط آزادی مشروط و اشتغال به کار تا جایی که امکان دارد اقدام و نتایج منعکس شود.

حیات الغیب اظهار امیدواری کرد در تعامل سازنده با محاکم قضایی، مساله تراکم جمعیت کیفری زندانها و زندانیان بلاتکلیف مرتفع شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین