دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تأکید بر جهت‌دهی پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت رفع معضلات منطقه‌ای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بر ضرورت جهت‌دهی پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت رفع معضلات منطقه‌ای تأکید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، نشست شورای پژوهشی…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بر ضرورت جهت‌دهی پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت رفع معضلات منطقه‌ای تأکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، نشست شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به منظور ریشه‌یابی معضلات اجتماعی با حضور اعضا در سالن كنفرانس شهید بزرگ‌نیای حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست با تأكید بر امر پژوهش به عنوان یكی از اركان مهم پیشرفت جوامع اظهار كرد: اکنون سامانه آموزشیار كه با تلاش شبانه‌روزی متخصصان سازمان مركزی در ابتدای كار خود قرار دارد، می‌تواند به عنوان مكملی ارزشمند، بسیاری از نیازهای آموزشی و پژوهشی استادان را برای عبور از بروكراسی اداری مرتفع كند.

مهدی زارع اضافه کرد: باید هرچه سریع‌تر با اشراف بر سامانه جدید، برنامه‌ریزی‌ها را براساس تحولات به وجود آمده ساماندهی کنیم تا دانشجویان و دانش‌پژوهان با فراغ بال و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به امر آموزش و پژوهش مشغول باشند.

وی از اعضای شورای پژوهشی درخواست كرد که با توجه به تأكید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر عملیاتی كردن بیانیه گام دوم انقلاب و مطالبه ایشان در زمینه اسلامی شدن فضای دانشگاه‌ها، تأكید امام جمعه شهرستان لارستان مبنی بر واكاوی این بیانیه، بررسی مشكلات و معضلات منطقه‌ای و ارائه راهکارهای مناسب پایان‌نامه‌ها به سمت این مسائل هدایت شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین