شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری50 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در لارستان

میلاد لارستان: رییس اداره ورزش وجوانان لارستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان؛…

میلاد لارستان: رییس اداره ورزش وجوانان لارستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هماهنگی مسئولان هیات های ورزشی شهرستان و بخش های تابعه برنامه های فرهنگی ورزشی تنظیم شده و در این ایام به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تربیت بدنی و ورزش، دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر ساله با شکوه تر برگزار می شود، بیان  کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این اداره همگانی کردن و ترویج ورزش در میان اقشار مختلف مردم است سعی می کنیم برنامه های ایام مبارک فجر همواره باعث نشاط و شادی و ایجاد هیجان و سرگرمی برای جوانان باشد.

رئیس اداره ورزش وجوانان لارستان ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های نشاط آوری که به میزبانی بخش اوز لارستان برگزار خواهد شد بازیهای بومی و محلی است که برای اولین بار با حضور تمامی بخشهای تابعه این شهرستان برگزار می شود.

طیبی با اشاره به اینکه برخی از برنامه های ایام دهه فجر با همکاری معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش و اداره بهزیستی لارستان برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات سوارکاری، اتوموبیلرانی آفرود، جشنواره فرهنگی ورزشی هیأت های ورزشی، موتورسواری کراس، فستیوال رزمی آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی میان مهدکودکها، پیاده روی بزرگ همگانی، دوچرخه سواری بانوان، دارت، طناب کشی و فوتبالدستی برای عموم مردم در پارک شهر، جشنواره دختر و مادر در رشته های بدمینتون و ژیمناستیک و برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان فارس در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی لارستان را از مهمترین برنامه های اجرایی این ایام فرخنده نام برد.

وی از حضور حداکثری جامعه ورزش شهرستان لارستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: طبق هماهنگی هایی که با روسای هیأت های ورزشی و مسوولان بخشهای تابعه لارستان صورت گرفته است کلیه ورزشکاران این شهرستان در راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد که این حضور گسترده جامعه ورزش حاوی این پیام روشن به دشمنان است که فشارها و تهدیدها و تحریم‌ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین