سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

12 خودرو از یک منزل مسکونی در لارستان کشف شد

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گفت: مأموران پليس آگاهي لارستان انبار خودروهاي احتكار شده به ارزش ۳۵ ميليارد ريال را كشف كردند. به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “احمدرضا استوار”در…

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گفت: مأموران پليس آگاهي لارستان انبار خودروهاي احتكار شده به ارزش ۳۵ ميليارد ريال را كشف كردند.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “احمدرضا استوار”در گفت‌‎وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي لارستان از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار خودرو در انبار منزل مسكوني در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ “استوار” افزود: ماموران به همراه نماينده اداره تعزيرات با كسب مجوز قضائي طي يك عمليات از مكان مورد نظر بازديد كردند كه در بازرسي از آن ، ۷ دستگاه سواري پژو پارس و ۵ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲۰۷، دنا، پرايد و سمند كه فاقد مدارك ورودي و خروجي و احتكار شده بود كشف و توقيف شد.

معاون هماهنگ كننده پليس فارس با بيان اينكه كارشناسان ارزش اين محموله احتكار را ۳۵ ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر تحويل مراجع قضائي شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین