یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

وظیفه ای که فرماندار به 4 مدیر لارستان در راستای گسترش اشتغال روستاها محول نمود

فرماندار ویژه لارستان گفت: تجمیع سرمایه‌های خرد در روستاهای لارستان، باعث توسعه شهرستان در حوزه تولید و اشتغال می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

فرماندار ویژه لارستان گفت: تجمیع سرمایه‌های خرد در روستاهای لارستان، باعث توسعه شهرستان در حوزه تولید و اشتغال می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویزه لارستان؛ در جلسه ای که برای رفع بخشی از مشکلات سرمایه گذاری در روستاهای بخش مرکزی، در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با حضور جمعی از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سالن شهید امامی فرمانداری بصورت تخصصی برگزار شد، تاکید شد که با تقویت روحیه تعامل بین بخش خصوصی و دولتی باید مزیت‌ها و پتانسیل‌های درون شهرستانی در کنار اعتبارات فرادستی مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: با تجمیع سرمایه‌های خرد، قطعا توسعه روستاهای شهرستان در حوزه تولید و اشتغال رقم می‌خورد، چرا که اگر بخواهیم حوزه تولید و اشتغال در روستاها توسعه یابد، باید نسبت به ساماندهی مشاغل خرد به خصوص در حوزه دامپروری اقدام نماییم و در این راستا تفکیک و جدایی سازی فعالیت‌های دامی از محیط زیست، از اولویت‌های اساسی است.

حسنی خطاب به مدیران جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب و محیط زیست بیان کرد: این تفکیک سازی فعالیت‌ها در روستاها و تجمیع دامداری ها را با جدیت پیگیری کنند تا با تجمیع دامداری های کوچک در خارج از محیط روستا، ضمن خدمات رسانی به آنان، بهداشت و محیط زیست سالم آسیب نبینند.

علاوه بر موضوع دامداریهای کوچک، با در نظر گرفتن زمین، تأمین آب، و هماهنگی بین دستگاهی، برای سایر مشاغل کشاورزی، همچون کشت گلخانه ای کوچک و غیره، از جمله موضوعاتی که بود که مورد تاکید فرماندار ویژه لارستان و اعضای جلسه قرار گرفت.

پیش از این نیز علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان نیز در سخنانی جهت سرمایه گذاری در روستاهای شهرستان خواستار اختصاص زمین، آب، برق، احداث سدهای خاکی، همکاری برای ایجاد مجتمع‌های دامی، دهکده مشاغل و کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی، زعفران و غیره شد.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و روسای ادارات ذیربط نیز مطالبی را مطرح و پاسخ های مقتضی را ارائه کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین