شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

ساخت 27 واحد صنعتی در لارستان/راه اندازی مجدد 10 واحد تعطیل و نیمه تعطیل

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر تداوم جهادی برای رونق دوباره تولید واشتغال در کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۲۷…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر تداوم جهادی برای رونق دوباره تولید واشتغال در کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۲۷ واحد صنعتی در ۴ شهرک و نواحی صنعتی لارستان با میانگین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، از ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی لار با هدف رفع موانع این واحدهای تولیدی بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید در سخنانی افزود: یکی از اولویت های اساسی ما، کمک به حل مشکلات و رفع موانع و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی فعال است که برای تحقق این هدف با حضور در شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی، مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رصد می کنیم که فقط از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۸ بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان داشته ایم.

وی با بیان اینکه ۸۴ واحد صنعتی و معدنی در بخش های مختلف در دولت تدبیر و امید در شهرستان به بهره برداری رسیده است؛ افزود: از مجموع این آمار، ۴۸ واحد صنعتی و ۳۶ واحد معدنی هستند، که برای ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

حسنی ادامه داد: هم اکنون ۴۰ طرح صنعتی مهم نیز در دست اقدام در شهرک صنعتی و خارج از شهرک صنعتی لارستان در حال اجراست که با بهره برداری این طرح ها زمینه اشتغال ۷۵۰ نفر بصورت مستقیم فراهم می شود.

فرماندار ویژه لارستان افزود: امروز ۲ واحد صنعتی مشکلات خود را مطرح کردند و قرار شد رفع مشکلات آنان در دستور کار دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان قرار گیرد.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: تلاش می کنیم پرونده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سریع ترین زمان ممکن با دعوت از مدیران این واحد ها بررسی و با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط دوباره آنها را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه برای سرعت بخشی به این کار، همه اعضا کارگروه رفع موانع تولید شهرستان موظف اند، ادارات ذیربط شهرستان را فعال کنند؛ گفت: بازدید دوره ای به همراه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط از محل شرکت های فعال ، نیمه فعال وغیرفعال هم از برنامه هایی است که در اولویت کار کارگروه رفع موانع تولید شهرستان بوده است.

حسنی در پایان یادآور شد: همچنین طی این مدت ۱۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان با حمایت کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، تولید آنها دوباره از سرگرفته است که با فعالیت این واحدها، ۸۲ کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.
واحد تولیدی که امروز توسط فرماندار مورد بازدید قرار گرفت؛ واحد بسته بندی مواد غذایی و گیاهان دارویی میر کوری ستار بود.

این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آقای سحرخیز راه اندازی شده است.

نماینده عالی دولت در لارستان همچنین از شرکت شمیم گلبرگ لارستان نیز که از سال ۹۲ به علت تغییر کاربری شرکت تعطیل شده بود، هم بازدید بعمل آورد.

این واحد تولیدی نیز در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال احداث شده است که از سال ۸۹ تا ۹۲ اقدام به تولید و بسته بندی سس مواد غذایی می کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین