پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسئولان علوم پزشکی لارستان از فضای دوقطبی دوری کنند/خیرین با نگاه یکسان دیده شوند

  فرماندار ویژه لارستان با توصیه مسوولان به ویژه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی، تصریح کرد: باید با سعه صدر، همراهی، نظارت…

 

فرماندار ویژه لارستان با توصیه مسوولان به ویژه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی، تصریح کرد: باید با سعه صدر، همراهی، نظارت و تکریم همه افراد تأثیرگذار به ویژه خیرین با نگاه یکسان دیده شوند.

به گزارش میلاد لارستان، آئین تکریم و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، ائمه جمعه و جماعات، خیرین، پزشکان و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی از جوان گرایی در مجموعه علوم پزشکی لارستان، اظهار کرد: باید با همگرایی، وحدت و هم افزایی نسبت به پیشبرد کارها مبادرت داشت.

جلیل حسنی با تأکید بر اینکه فضای مدیریتی در لارستان نباید به سمتی برود که فضایی دوقطبی به وجود آورد، افزود: متأسفانه طی ۵ سال گذشته به نوعی ابعاد تخصصی، اداری، بهداشتی، درمانی که اولویت اول لارستان بود، فضای دو قطبی در دانشکده علوم پزشکی لارستان شکل گرفت.

فرماندار ویژه لارستان با توصیه مسوولان به ویژه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی، تصریح کرد: باید با سعه صدر، همراهی، نظارت و تکریم همه افراد تأثیرگذار به ویژه خیرین با نگاه یکسان دیده شوند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه در برهه ای زمان خیرین از برخی از عملکردها ناراضی بودند که انتظار می رود با یک همگرایی بتوان از پتانسیل همه خیرین در کنار کادر بهداشتی و درمانی بهره برد، خاطر نشان کرد: برای دستیابی به عملکرد بهتر، می بایست از تعارضات جلوگیری کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و ایجاد تحولات اثرگذار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح استان فارس، عنوان کرد: خوشبختانه با تلاشهای سنجیده، استان فارس در زمره استانهای مطلوب در زمینه مبارزه با بیماری کروناست.

حسنی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار توجه بیشتر به لارستان به جهت گستردگی، تعداد بیمارستانهای تحت پوشش، تعداد جمعیت، فاصله تا مرکز استان و غیره شد و ادامه داد: امید می رود با در نظر گرفتن این شاخص ها، در زمینه تخصیص بودجه و امکانات به این خطه توجه بیشتری شود.

فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی از وجود ظرفیت بی نظیر خیرین در شهرستانهای جنوب فارس، یادآور شد: در لارستان به دلیل مشارکت خیرین، سرعت بهره وری و بازدهی افزایش یافته که اگر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم به طور قطع ثمرات آن کشور و کاهش هزینه برای دولت خواهد شد.

وی از اجرای ۸۸ پروژه بهداشت و درمان در سطح لارستان طی سالیان اخیر، عنوان کرد: این طرح ها با مشارکت دولت و خیرین در نقاط شهری و روستایی لارستان اجرایی شد که موجب کاهش هزینه برای دولت و گسترش خدمات سلامت به مناطق دور افتاده شده است.

حسنی با اشاره به اینکه باید توجه داشت که ویروس کرونا هنوز تمام نشده است و کوچکترین اشتباه خسارات جبران ناپذیری دارد، اضافه کرد: از خیرین، معتمدین، نخبگان و اصحاب رسانه انتظار می رود با فرهنگ سازی و آگاه سازی بتوان با موفقیت بر کرونا غلبه کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین