شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برنامه اصلی ما در حوزه درمان، تمرکز بر خدمات فوق‌تخصصی در لارستان و تعامل با سایر دانشکده هاست

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: برنامه اصلی ما در حوزه درمان، تمرکز بر خدمات فوق‌تخصصی در لارستان و تعامل با سایر دانشکده های علوم پزشکی شهرستان های اطراف است….

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: برنامه اصلی ما در حوزه درمان، تمرکز بر خدمات فوق‌تخصصی در لارستان و تعامل با سایر دانشکده های علوم پزشکی شهرستان های اطراف است.

به گزارش میلاد لارستان، آئین تکریم و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، ائمه جمعه و جماعات، خیرین، پزشکان و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان خیرین موجود در این خطه را بی مثال در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: امید می رود در آینده بتوان پروژه های عمرانی را سرعت بخشید.

بهزاد رضائی توسعه و تمرکز خدمات فوق تخصصی در لارستان و تکمیل کادر تخصصی در سایر شهرستانها را از جمله برنامه های خود برشمرد و افزود: برنامه هایی برای تعامل مدون با سایر بیمارستانهای منطقه و دانشکده های همجوار پیش بینی شده تا بتوان با هم افزایی خدمات مناسبی را به مردم عرضه داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشتی توجه ویژه به مناطق دورافتاده و محروم تر با توجه به گستردگی لارستان مدنظر خواهد بود، تصریح کرد: توجه ویژه به شبکه بهداشت و درمان جدیدالتأسیس شهرستان اوز خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان در زمینه آموزش و پژوهش، افزایش کیفیت آموزش و کاربردی بودن پژوهش ها به ویژه در ایام کرونا مورد تمرکز قرار می گیرد، ادامه داد: باید در حوزه غذا و دارو بر پررنگ تر شدن سایر دستگاههای بهداشتی برای نظارت بهتر تلاش کرد.

این مسئول بار دیگر با تمجید از حمایت و مشارکت خیرین، خاطر نشان کرد: امید می رود با ورود خیرین گام های اساسی در پیشبرد اهداف برداشت.

وی با تأکید بر اینکه هنوز از بحران کرونا به طور کامل عبور نکرده ایم، یادآور شد: تمرکز ما بر حفظ وضعیت موجود با رعایت پروتکل ها و توسعه کارهای فرهنگی و اگاه سازی سطح مجموعه علوم پزشکی لارستان است تا در موج بعد ویروس کرونا دچار مشکل نشویم.

رضائی تکریم جایگاه دانشجو و توجه به امر آموزش را از اولویت های کاری خود دانست و عنوان کرد: آموزش و پژوهش در زمره مؤلفه های اصلی در پرورش دانشجویان است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان از تلاشهای دکتر کریمی رئیس پیشین این دانشکده تشکر کرد و افزود: موفقیت های بدست آمده در زمینه کرونا مرهون زحمات تیم ۵۰۰ نفره در بیمارستان امام رضا(ع) لار است که در این ایام پرتلاش و خستگی ناپذیر بودند و نگذاشتند که شرمنده مردم شویم.

وی در پایان یاد و خاطره شهید مدافع سلامت، شهید سعید شفاعت از کادر درمانی بیمارستان نمازی شیراز که اصالتی لاری دارد، گرامیداشت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین