سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هیئت 8نفره ترکیه‌ای و آلمانی وارد لارستان شدند

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور صبح امروز به همراه هیئت سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای و آلمانی وارد فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان شدند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور صبح امروز به همراه هیئت سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای و آلمانی وارد فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان شدند.  این هیئت هشت نفره پس از فرودگاه در فرمانداری ویژه لارستان حاضر شدند و با معاونت استاندار و فرماندار لارستان و همچنین رییسان ادارات مربوطه تشکیل جلسه دادند.

در ابتدای جلسه جمشید جعفرپور نماینده مردم منطقه در مجلس ضمن بیان خیر مقدم اظهارداشت: در جلسه هیئت دولت برای پروژه آبرسانی از خلیج فارس دو مسیر تعریف شده که یکی از آن‌ها از لارستان است.

حسن وزیراوغلو از مسئولان شرکت وینستاش ترکیه با بیان اینکه بر اساس تاریخ و دوستی دو کشور اکنون ما اینجا حاضر شده‌ایم گفت: از اینکه مارا قبول کرده اید خوشحالیم و ما از شما برای انجام این کار راغب تریم.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورودم به فرودگاه احساس کردم به منزل خود آمده ام تصریح کرد: ما آمادگی کامل را برای انجام این پروژه صورت خیلی خوب داریم.
حسن تاشکین از شرکت پاساوان رودریگر آلمان نیز با اشاره به برداشته شدن تحریم‌ها گفت: تا مدت کوتاهی قبل از این تحریم بود و نمی‌شد روابط اقتصادی و سیاسی خوبی داشت.

وی با بیان اینکه همیشه رابطه بین ایران و آلمان رابطه خوبی بوده تصریح کرد: آلمان کمک زیادی برای برداشتن تحریم‌ها انجام داد و سیاست‌مداران آلمانی در این زمینه بسیار فعال بودند.

مسئولان شرکت ترکیه‌ای با بیان اینکه از ۱۹۷۴ تا حالا در ایران فعالیت داشته‌اند و اخرین پروژه را نیز در سال ۲۰۰۹ انجام داده‌اند ایران را کشور خوبی برای فعالیت دانسته و بخاطر حضورشان در لارستان تشکر کردند.

این شرکت که تاکنون در رزومه خود پروژه نا موفقی نداشته است در زمینه‌ها مختلفی از جمله تصفیه آب فاضلاب، تولید برق، تولید برق از زباله، تونل سازی و سایر اقدامات عمرانی فعالیت داشته‌اند.

اسامی سرمایه‌گذاران خارجی در ذیل آمده است
۱٫ آقای حسن وزیراوغلو از شرکت وینستاش ترکیه
۲٫ اقای سپهر مرادیان از شرکت وینستاش ترکیه
۳٫ سرکارخانم عزیزه اوزدمیر از شرکت وینستاش ترکیه
۴٫ آقای حسن تاشکین از شرکت پاساوان رودریگر کشور آلمان
۵٫ آقای ولف گان اشمیت از شرکت پاساوان رودریگر کشور آلمان

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین