پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کلنگ زنی حسینه خیرساز 40 میلیارد ریالی خلیلی با حضور نماینده مردم

با حضور نماینده مردم ساختمان دوطبقه حسینیه فرهنگی- مذهبی خیرساز خلیلی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده…

با حضور نماینده مردم ساختمان دوطبقه حسینیه فرهنگی- مذهبی خیرساز خلیلی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛  آیین کلنگ‌زنی ساختمان حسینیه فرهنگی- مذهبی خیرساز خلیلی به همت بانی خیر مرحوم حاج غلامحسین اسعدی با حضور حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز برگزار شد.

در این مراسم که باهمراهی محمد جواد اکبری نماینده بانی خیر، مسئولین محلی، روسای دفاتر نماینده مردم در گراش و تهران و اعضای کارگروه اجتماعی دفتر نماینده و اهالی محل انجام شد،  حسین‌زاده در سخنانی اظهار داشت: با حضور پر برکت و همت خیرین وارسته و بزرگانی که با اهتمام به امور خیر، باقیات ‌الصالحات ارزشمندی از خود به‌جای گذاشته که با اخلاص و سخاوت بی‌حد خود منشأ ثمرات و اثرات زیادی در منطقه شده‌اند.

وی افزود: در دهستان خلیلی نیز شاهد حضور خیرین بزرگواری همچون مرحوم حاجیه عظیمی، مرحوم حاج غلامحسین اسعدی، مرحوم حاج محمدعلی حاجی‌پور و حاج علی اکبر زینلی و دیگر خیرین بزرگوار منطقه و موسسات خیریه هستیم که منشا خیر و برکت در منطقه هستند ویژه تشکر می‌کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین