شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

طرح پاکسازی زباله از مسیر آب انبارها و طبیعت شهر اوز

طرح پاکسازی زباله از مسیر آب انبارها و طبیعت در شهر اوز انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش، رها کردن زباله های پلاستیکی و دیگر…

طرح پاکسازی زباله از مسیر آب انبارها و طبیعت در شهر اوز انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش، رها کردن زباله های پلاستیکی و دیگر پسماندها در طبیعت علاوه بر مشکلات زیست محیطی موجب مسدود شدن مسیر رودخانه ها و ورود زباله به آب انبارهای مخزن آب شرب مردم به خصوص در فصل بارش می شود. توزیع کیسه های پلاستیکی زباله، به همراه دستکش، ماسک و آموزش های محیط زیستی در این خصوص از اقدامات مهم هیئت امناء آب انبارها و دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز به شمار می رود.

پروژه پاکسازی مسیر آب انبارهای شهر در پی فراخوان هیئت امناء آب انبارها با همکاری انجمن دوستداران بهداشت و محیط زیست، شهرداری و جمعی از مردم دلسوز اوز، در روز جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ در مسیر آب انبارها، بستر رودخانه‌ها، حاشیه جاده ها و محیط زیست و تفرجگاه ها به اجرا در آمد.

پاکسازی مسیر از ضایعات و زباله به منظور جلوگیری از بروز آلودگی آب آب انبارها، حاشیه خیابان و فرهنگ‌سازی از جمله اهداف این عملیات بود.

این فعالان محیط زیست در اقدامات ارزشمند خود به شهروندان، اقدامات مختلفی از جمله، تحویل ۱۲۵۰ بسته کیسه زباله، ماسک و دستکش، تا حضور در دشت ها و کوه ها برای پاکسازی طبیعت و جمع آوری ۵۰۰ کیسه زباله، تهیه و نصب بنر برای ترویج و تشویق حفاظت از محیط زیست به منظور نهادینه کردن فرهنگ ارائه دادند.

خبرنگار: فایزه رضائی

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین