جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین‌زاده:بودجه اختصاص یافته به محور جهرم-لار-بندرعباس تنها برای ۷ کیلومتر کافی است!

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه اختصاص یافته به محور جهرم-لار-بندرعباس تنها برای ۷ کیلومتر کافی است! به گزارش میلاد لارستان به نقل…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه اختصاص یافته به محور جهرم-لار-بندرعباس تنها برای ۷ کیلومتر کافی است!

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۱۴ آبان در نشست مشترک مجمع نمایندگان فارس با استاندار و معاونین وی در محل استانداری که به منظور بررسی فرصت‌ها و چالش‌های استان در شناخت اولویت‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ برگزار شد، به مهمترین مسائل سیاسی استان پرداخته شد.

در این نشست، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در این نشست گفت: زمانی که ما برای پیگیری یک پروژه به وزارت‌خانه مربوطه مراجعه می‌کنیم به ما می‌گویند لاری‌ها پول دارند، من دعوت می‌کنم بیایید و در روستاهای ما حضور پیدا‌کنید تا از نزدیک از وضعیت نامناسب معیشتی مردم حوزه انتخابیه آگاه شوید.

حسین حسین‌زاده افزود: بسیاری از روستاها و مناطق مختلف شهرستان‌های ما از زیرساخت‌های اولیه از جمله نعمت آب شرب بی‌بهره هستند، در بیرم لوله‌کشی وجود دارد اما به دلیل قابل شرب نبودن مردم آب را می‌خرند.

وی تصریح کرد: بیمارستان جویم که به اتفاق بازدید داشته‌ایم و پیش از آن نیز شما بازدید کرده‌اید چرا مسکوت مانده؟ بیش از ۱۳۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد و در مسیر اصلی جاده است. به‌دلیل نبود بیمارستان آمارهای دردناکی از تعداد فوتی‌ها و مجروحان سالانه گزارش می‌شود که بایستی با جدیت بیشتری پیگیری و هرچه زودتر به اتمام برسد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد زیادی از ادارات شهرستان اوز با هزینه خیرین و مردم مستقر شده است و در این میان کمترین کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.

حسین‌زاده در قسمتی از سخنان خود در حوزه راه با بیان اینکه بودجه اختصاص یافته به تکمیل جاده جهرم- لار-بندرعباس تنها ۲۰ میلیارد تومان بوده است افزود: بودجه اختصاص یافته در جهت تکمیل این پروژه با محاسبه هزینه‌های هر کیلومتر، تنها برای حدود ۷ کیلومتر کفایت می‌کند؛ این جاده ۲۰۵ کیلومتر است و بودجه اختصاصی به هیچ‌عنوان متوازن نیست.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه بر اساس جزء ۳ بند الف ماده ۲۶ قانون برنامه ششم که مربوط به ۳ درصد نفت و گاز است، خواستار پیگیری و دریافت اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز تا پایان سال ۱۳۹۸ شد.

وی همچنین با اشاره به پروژه سد شرفویه با پیشرفت حدود ۹۰ درصدی که درحال حاضر متوقف شده است، بر اهمیت آن با توجه به شغل اهالی محل که به دامپروری مشغول هستند در جهت پیگیری و اتمام این پروژه تاکید کرد.

حسین‌زاده در این نشست همچنین به محورهای مواصلاتی شهر و روستا، مشکلات نوسان برق و آب شرب اشاره کرد و خواستار پیگیری و حل مشکل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسین‌زاده:بودجه اختصاص یافته به محور جهرم-لار-بندرعباس تنها برای ۷ کیلومتر کافی است!”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    حرف حق پاسخی ندارد احسنت برنماینده پیگیر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین