پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری رسمی مردم بیرم از گاز با حضور وزیرنفت؛‌گازرسانی به بنارویه، جویم، دهکویه و عمادشهر در حال انجام

۱۸۱ طرح گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی استان فارس امروز از طریق ویدئوکنفرانس با وزیر نفت و با حضور معاون وزیر، استاندار و مسئولان فارس به بهره برداری…

۱۸۱ طرح گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی استان فارس امروز از طریق ویدئوکنفرانس با وزیر نفت و با حضور معاون وزیر، استاندار و مسئولان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: با تلاش صنعتگران شرکت گاز فارس، طرح بزرگ گازرسانی به شهر بیرم، ۵۵ روستای فارس و ۱۲۵ واحد تولیدی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

حسینی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۸ هزار و ۷۵۶ خانوار شهری و روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

او ادامه داد: این طرح‌ها با هدف اجرای محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته جنوب فارس اجرا شد و علاوه بر رشد صنایع، توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، موجب جایگزینی سوخت پاک با دیگر سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، این استان با میانگین پوشش ۹۵.۸ درصدی گاز طبیعی در دو بخش شهری و روستایی به عنوان استان سبز کشور شناخته می‌شود.

همچنین عملیات گازرسانی به ۸ شهر رستاق، دوبرجی، فدامی، دهرم، بنارویه، جویم، دهکویه و عمادشهر، ۱۴۹ روستا و ۳۲۵ واحد صنعتی فارس با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است که با افتتاح این طرح‌ها ۱۰۰ درصد شهر‌های فارس و ۹۶ درصد روستا‌های این استان به شبکه گاز متصل می‌شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین