شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

آخرین اقدامات صورت گرفته در راه اندازی پارک بانوان لار

مسئول کمیته بانوان وخانواده در شورای اسلامی شهرلار آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی پارک بانوان لار را تشریح نمود. به گزارش میلاد لارستان، عشرت جهاندیده در این…

مسئول کمیته بانوان وخانواده در شورای اسلامی شهرلار آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی پارک بانوان لار را تشریح نمود. به گزارش میلاد لارستان، عشرت جهاندیده در این خصوص با بیان اینکه پارک بانوان در ضلع جنوب شرقی پارک شهر با مساحت تقریبی ۱۲۰۰۰  مترمربع واقع شده اظهار داشت: در طرح اصلی این پارک فضاهایی شامل پیست دوچرخه سواری، زمین مینی گلف،آلاچیق های متنوع برای استراحت و اوقات فراغت، مرکز پایش سلامت، فروشگاه، مرکز نگهداری کودکان مخصوص بانوان دارای نوزاد، فضای پیاده روی مناسب، فضای غرفه های فصلی، ست ورزشهای هوازی و فضای سبز متنوع با گلهای فصلی مدنظر قرار گرفته است.

جهاندیده با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در راه اندازی پارک بانوان لار افزود: اجرای دیوار حائل وستون بندی دور پارک به متراژ ۳۵۰ مترهمراه با نورپردازی شب، تقسیم بندی فضای داخل پارک با اجرای بلوک چینی، اجرای حلقه دراطراف نخلها ، اجرای بیس ریزی جهت آماده سازی کف به منظور اجرای موزائیک فرش، جابه جایی وکاشت چنداصله نخل در مسیر پروژه،تفکیک فضایی مناسب همخوان با محیط وضع موجود بدون قطع کردن درختان موجود، جانمایی آبنما و فواره و همچنین احیا و بازسازی سرویس بهداشتی سابق از جمله اقداماتی است که تاکنون در این خصوص صورت پذیرفته است.

عضو شورای شهر لار ضمن تقدیر از مسئولین شهرداری و شورا و نیز نظارتهای مستمر مهندسین ناظر پروژه و با اعلام اینکه تاکنون حدود ۹۰۰ میلیون تومان از بودجه شهرداری لار در این خصوص هزینه شده اظهار امیداوری کرد که تا پایان شورای شهر فعلی فاز اول پروژه پارک بانوان در مرحله بهره برداری قرار گرفته و بتوان از آن استفاده نمود.

  

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آخرین اقدامات صورت گرفته در راه اندازی پارک بانوان لار”

  1. ناشناس گفت:

    به جای این همه هزینه واسه این پارک،کاش یه فکری به حال خود پارک میکردین که واقعا به قول معروف به همه چیز شبیه الا پارک

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین