جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

از اول آذر تردد بین شهرها ممنوع خواهد شد

سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج…

سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز هیات دولت درباره مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: در نشست امروز ابعاد اجرایی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شد.

 وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری دستگاههای مختلف گفت: همه دستگاه‌ها بایدبرای موفقیت در مقابله با کرونا کمک کنند. تاکید رئیس جمهوری براین است که همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مکلف به اجرای دقیق مصوبات هستند و همه اجزای دولت و همه ارکان نظام برای کنترل، مدیریت و کاهش شیوع ویروس کرونا باید دست به دست هم دهند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه چند استراتژی در نشست امروز مورد بحث قرار گرفت، گفت: نخستین بحث، موضوع تعطیلی گسترده بود که قرار شد از شنبه اول آذر اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی نسبت به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

به گفته وی در این تعطیلی گسترده صرفاً تولید کنندگان و تامین کنندگان کالاها و تولیدات مورد نیاز و ضروری مشغول فعالیت خواهند بود. امروز همچنین علاوه بر تعطیلی گسترده بحث افزایش تست نیز مطرح و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه بودجه‌ها را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد تا تست به صد هزار نفر برسد.

سخنگوی دولت با اشاره به استفاده از ظرفیتهای تولید داخلی در تست‌ها گفت: این تولید داخلی به تست هایی که پاسخ فوری دریافت می کنند، کمک خواهد کرد و این یک موفقیت است.

وی با بیان اینکه طرح مصوب شده حالت پویا دارد و الزاما بعد دو هفته اجرای آن متوقف نمی‌شود، تصریح کرد:  طرحی که تصویب شده ادامه دار خواهد بود و معطوف به دو هفته نیست. یعنی اگر پس از دو هفته در منطقه‌ای تعداد مبتلایان کاهش داشت، وضعیت تغییر خواهد کرد و اگر کاهش نداشت، اجرای آن قابل تمدید خواهد بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین