شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تردد ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه از محور لار – بندرعباس و لار- جهرم

    تاکنون ۲۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه از شروع سفرهای نوروزی تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو محور لار – بندرعباس و لار- جهرم به ثبت رسیده است….

 

 

تاکنون ۲۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه از شروع سفرهای نوروزی تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو محور لار – بندرعباس و لار- جهرم به ثبت رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محور جهرم – لار- بندرعباس از محورهای مهم و ترانزیتی کشور و شريان مواصلاتى بين استان هاى فارس و هرمزگان و مناطق جنوبى كشور و حلقه اتصال مرکز کشور به بنادر مهم اقتصادی ومناطق آزاد تجاری بنادر عباس، شهید رجایی، شهید باهنر و جزیره قشم محسوب می‌شود.

از این رو همجواری لارستان با استان هرمزگان و وقوع اين شهر در مسیرها و مقاصد گردشگری، نفتی، صنعتی و اسکله‌ها و بنادر، لارستان را به کریدوری تبدیل کرده كه به نحوی به عنوان شریان حیاتی و گلوگاه اتصال فارس به هرمزگان نقش اصلی و مؤثری در برقراری این ارتباط دارد.

ترافيك بالاى جاده لار – جهرم و لار – بندرعباس بدليل مطلوبيت بيشتر در مشخصات فنى و مهندسى با استقبال ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر روبرو بوده و مسیر انتخابی مسافران نوروزی است.

تاکنون ۲۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه از شروع سفرهای نوروزی تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در این دو محور به صورت رفت و برگشت به ثبت رسیده است.

 

  

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تردد ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه از محور لار – بندرعباس و لار- جهرم”

  1. ناشناس گفت:

    وجالب اینکه بدانید در مدت بیش از ۲۵ سال تابحال نتوانستند ۱۸۰ کیلومتر یک باند از محور جهرم-لار ولار-بندرعباس را بسازن وهرروز شاهد تصادف مرگبار باشیم .چه باید بگوییم و به کی باید نفرین کنیم ؟؟؟!!!وزارت راه وشهرسازی ، نمایندگان مجلس و فرمانداران چه کردند فقط شعار دادند و مردم را سرکار گذاشتند. ولی در این چند سال اخیر فقط اقای حسین زاده خیلی زحمت کشیدند و خدا خیرشان دهد.البته اشتباه نکنید من گراشی نیستم ولاری اصل میباشم . درهر صورت خوب وبد میگذرد.شهروند لاری که در جاده زیاد تردد می کنم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین