پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

خدمات ریز و دُرشت بسیجیان گروه جهادی «ابوتراب» به نیازمندان

مدیر گروه جهادی «ابوتراب» از ارائه خدمت ریز و دُرشت بسیجیان گروه جهادی «ابوتراب» به نیازمندان خبر داد. مصطفی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه…

مدیر گروه جهادی «ابوتراب» از ارائه خدمت ریز و دُرشت بسیجیان گروه جهادی «ابوتراب» به نیازمندان خبر داد.

مصطفی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه این گروه کار خود را از سال ۱۳۹۷ با مشارکت اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید نوازالله مرادزاده آغاز کرده است، اظهار داشت: عمده فعالیت‌های گروه جهادی «ابوتراب» معطوف به بازسازی و نوسازی خانه‌های فرسوده افراد نیازمند، تأمین وسایل ضروری زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، کولر و غیره برای اقشار محروم جامعه، پرداخت وام بدون سود به نیازمندان با اقساط خیلی اندک، کمک هزینه درمان و تأمین داروی بیماران نیازمند، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، فعالیت‌های مذهبی از قبیل برگزاری مراسمات عزاداری و جشن‌ میلاد ائمه(ع) است.

وی با بیان اینکه اغلب اعضای این گروه را بسیجیان تشکیل می‌دهند، افزود: هدف از ایجاد گروه جهادی «ابوتراب» کمک به افراد نیازمند جهت کاهش فشارهای اقتصادی و تأمین حداقل امکانات ضروری زندگی جهت خانواده‌های محروم است.

مدیر گروه جهادی «ابوتراب» لارستان با تأکید بر اینکه برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌ها، هزینه آن از محل کمک‌های مردم و خیرین و همچنین کمک‌های بسیج و سپاه تأمین می‌شود، تصریح کرد: چندی پیش با حمایت خیرین، یک دستگاه یخچال و تلویزیون که از ضروریات زندگی است، تهیه و در اختیار یک خانواده نیازمند قرار گرفت.

این جهادگر بسیجی پرداخت اجاره بهاء معوقه سه ماهه یک خانواده بی‌سرپرست به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از دیگر خدمات اخیر جهادگران گروه ابوتراب عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش جهادگران بسیجی برای یک خانواده مستحق که جهت نگهداری از یک معلول ذهنی در منزل خود دچار کمبود فضا بودند، یک اتاق احداث شد.

آزادی همچنین از خرید دارو برای یک بیمار در یکی از روستاهای اطراف شهر لار که بدلیل سکته مغزی و عدم استطاعت مالی امکان تهیه داروی مورد نیاز را نداشت، خبر داد و گفت: در اقدام‌هایی جداگانه لوازم مورد نیاز زندگی برای خانواده‌های نیازمند خریداری و تقدیم آنان شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی گروه جهادی ابوتراب در پیام‌رسان اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/abootorab_jahadi?igshid=coy02plsnn18 در جریان فعالیت‌های این گروه قرار بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین