جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵ لارستان به 7 سانحه ترافیکی با یک کشته

اورژانس ۱۱۵ لارستان به ۷ سانحه ترافیکی خدمات ارائه کرد که متاسفانه با یک کشته همراه بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات…

اورژانس ۱۱۵ لارستان به ۷ سانحه ترافیکی خدمات ارائه کرد که متاسفانه با یک کشته همراه بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ نیم روزشلوغ وپرکاری را با ثبت۱۳۰موردتماس که ۷ مورد سانحه ترافیکی هم بحشی از آن بود را پشت سرگذاشت.

مسعودحاجی رجبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان دراین خصوص اظهار داشت: از ابتدای شیفت کاری امروز تا ظهر، تعداد۱۳۰ موردتماس با مرکز اورژانس۱۱۵لارستان ثبت شده که ۱۷مورد آن منجربه انجام ماموریت شده است.

وی افزود: از میان ماموریت های صحیح ثبت شده دراین نیم روز، ۷ مورد به سانجه ی ترافیکی اختصاص یافت که طی آن به ۱۲مصدوم این حوادث خدمت رسانی شد.

حاجی رجبی ضمن اشاره به حادثه ی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در میان ماموریت های ثبت شده اذعان داشت: بعد ازتماس مردمی با اورژانس۱۱۵لارستان، مبنی برواژگونی یک دستگاه موتورسیکلت درمحور محمله-زنگویه شهرستان خنج، سریعا آمبولانس اورژانس جاده ای محمله به محل حادثه اعزام گردید که این حادثه یک فوتی ویک مصدوم داشت.

وی گفت: با حضور تکنسین های اورژانس و بررسی میدانی وضعیت مصدوم، باتوجه به شدت جراحات وارده از سوی آنان درخواست بالگرد داده شد،که درادامه باهماهنگی دیسپچ سریعا بالگرداورژانس هوایی به سمت محل حادثه به پروازدرآمد ومصدوم رادرپدبالگرد بیمارستان نبی اکرم(ص)خنج تحویل وبه بیمارستان امام رضا(ع)لارستان منتقل کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین