جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گرمای احسان خیرین لارستانی در منازل مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: خیرین لارستانی با احسان خود، گرمی بخش منازل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان شدند. به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور با بیان…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: خیرین لارستانی با احسان خود، گرمی بخش منازل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان شدند.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه نباید در سرمای زمستان خانوارهای آسیب پذیر را از یاد برد، اظهار داشت: یکی از معضلات نیازمندان در فصول پائیز و زمستان عدم دسترسی به سیستم های گرمایشی مناسب و سالم است.

وی با بیان اینکه به منظور گرمابخشی به منازل مددجویان و از رده خارج کردن بخاری های فرسوده با رایزنی های انجام شده درصدد تامین این نیاز مددجویان بودیم، افزود: تعدادی از خیرین نیک اندیش لارستان، با اهدای ۱۵۰ دستگاه بخاری نفتی و گازی گرما را به منازل مددجویان امداد اهداء کردند.

رئیس کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی بخاری ها در حدود یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ دستگاه توسط ۴ نفر از خیرین روستای بریز جهت نیازمندان آن روستا اهداء شده است.

این مسوول اضافه کرد: کمیته امداد لارستان همچنان منتظر قدوم و دستان سخاوتمند خیرین و مردم نیک اندیش جهت تهیه لوازم ضروری نیازمندان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین