سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بوی تعفن رودخانه پارک حاشیه مردم را آزار می‌دهد+تصاویر

عده‌ای از شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه پارک حاشیه شهر لار از عدم توجه در بهسازی مسیر روان‌آب‌های مربوط به این رودخانه گلایه دارند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

عده‌ای از شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه پارک حاشیه شهر لار از عدم توجه در بهسازی مسیر روان‌آب‌های مربوط به این رودخانه گلایه دارند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، عده‌ای از شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه پارک حاشیه شهر لار از عدم توجه در بهسازی مسیر روان‌آب‌های مربوط به این رودخانه گلایه دارند و معتقدند به دلیل عدم لایروبی چندین ساله رودخانه جنب پارک حاشیه، منجر به آن شده تا پس از نزول هر باران، شاهد جمع شدن آب در این رودخانه باشیم.

جمع شدن آب در رودخانه و راکد ماندن آن به دلیل مسدود بودن مسیر خروجی آن، منجر به آن شده تا پس از مدتی این آب‌ها بوی تعفن به خود بگیرد و به محلی برای پرورش انواع حشرات و پشه‌ها شود که همین موضوع می‌تواند باعث انتقال بیماری‌هایی نظیر سالک شود.

به گفته شهروندان، به جهت بوی بد ناشی از این آب راکد و همچنین وجود انواع پشه‌های ریز و درشت، ساکنین اطراف محدوده رودخانه پارک حاشیه به اجبار می‌بایست درب و پنجره اتاق‌های منازل را در تمام طول شبانه‌روز ببندند.

بنا به این گزارش، روان‌آب‌های ناشی از بارندگی تمام محدوده شهرجدید لار به ویژه در زمان بازندگی به سمت رودخانه پارک حاشیه سرازیر می‌شود و این رودخانه منتقل کننده حجم زیادی از آب‌های بخش بزرگی از شهر لار محسوب می‌شود که انتظار می‌رود با اقدام به موقع مسئولان شاهد توجه بیشتری به رودخانه پارک حاشیه باشیم.

درخصوص مشکل فوق، به شکل حضوری و از طریق فضای مجازی با چند تَن از مسئولان نیز در میان گذاشته شده است اما تاکنون اقدامی برای حل مشکل صورت نگرفته است.

ذکر این نکته لازم است که از چندی پیش کار احداث سیل‌بند و جداره‌سازی قسمت زیادی از رودخانه پارک حاشیه از سوی شهرداری لار در حال اجراست و انتظار می‌رود با لایروبی و هدایت آب‌های راکد نیز شاهد حل این مشکل شهروندان باشیم.

میلاد لارستان حق پاسخگویی برای مدیران اجرایی و مسئولان مربوط به این مشکل را محفوظ می‌داند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین