چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 32

پیگیری/پاسخ مدیر مخابرات لارستان درخصوص علل اختلال در سامانه 118

مدیر مخابرات لارستان به پیگیری خبرنگار میلاد لارستان درخصوص علل اختلال در پاسخگویی سامانه ۱۱۸ پاسخ داد. به گزارش میلاد لارستان، در پی بروز برخی اختلالات در ارائه خدمات از…

مدیر مخابرات لارستان به پیگیری خبرنگار میلاد لارستان درخصوص علل اختلال در پاسخگویی سامانه ۱۱۸ پاسخ داد.

به گزارش میلاد لارستان، در پی بروز برخی اختلالات در ارائه خدمات از سوی سرویس سامانه تلفنی ۱۱۸ مخابرات، عده‌ای از شهروندان با ارسال پیام‌هایی خواستار پیگیری علت این موضوع شدند. به همین جهت خبرنگار میلاد لارستان این مسئله را از غلامرضا فروزش مدیر اداره مخابرات لارستان پیگیری کرده است.

در ادامه، ابتدا درخواست شهروندان و سپس متن مصاحبه با مدیر مخابرات لارستان را می‌خوانیم:

متاسفانه مدت زیادی است که در زمان تماس با سامانه ۱۱۸ مخابرات لارستان، تماس ما به مخابرات شیراز متصل می شود که علاوه بر آنکه اغلب اوقات شماره های درخواستی را اشتباه تحویل تماس گیرنده می دهند، هیچ آشنایی با شهر لار ندارند و برای چندمین بار که تماس گرفته می شود، نمی توانند براساس اسم و آدرس محل مورد نظر خدمات ارائه کنند.

جای این سوال مطرح است که چرا برخلاف سابق محل مرکز ۱۱۸ لار به شیراز منتقل شده است؟ آیا در سایر شهرها نیز چنین است؟

سامانه ۱۱۸ از حداقل خدمات مورد نیاز به شهروندان است، چرا نباید در شهرستانی به وسعت لارستان که چهار شهرستان جنوب فارس را زیرپوشش دارد، این خدمت مستقر شود؟

خواهشمند است این موضوع را ضمن درج در میلاد لارستان از مسوولان محترم نیز پیگیری کنید.

مدیر اداره مخابرات لارستان در پاسخ به مباحث مطرح شده از سوی شهروندان، با بیان اینکه تجمیع‌سازی سامانه ۱۱۸ یک طرح سراسری است که در کل کشور در حال اجراست، اظهار داشت: خود ما نیز از منتقدان این طرح هستیم اما متاسفانه طرحی که از سوی مخابرات ایران ارائه شده و باید اجرا شود.

غلامرضا فروزش با اشاره به اینکه دلایل متعددی برای اجرای این دارند که یکی از آنها مربوط به نیروی انسانی است، افزود: این موضوع فقط برای لار نیست و در سطح استان فارس یکپارچه سازی ۱۱۸ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه احتمالاَ در آینده‌‌ای نزدیک در سطح چند استان همجوار و نهایتاَ در سطح کشور تجمیع پاسخدهی ۱۱۸ صورت می گیرد، تصریح کرد: به هرحال هر طرحی در مراحل اولیه ممکن است نواقصی داشته باشد اما بدون شک مخابرات ایران نه تنها دنبال ایجاد نارضایتی در بین مشترکین نیست بلکه قائل به این است که تمرکز مراکز پاسخگویی به مشترکین، به دلیل ایجاد بستر نظارت و کنترل راحت تر، می‌تواند منجر به بهبود خدمت رسانی شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری/پاسخ مدیر مخابرات لارستان درخصوص علل اختلال در سامانه 118”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام.
    هم نعل ومیخ!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین