جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

روستای “دهفیش” لارستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از​ اتصال ١٢ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از​ اتصال ١٢ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات فارس،  مهرداد سهرابی گفت: با ارتقای سایت‌های موجود در استان، بستر لازم برای دسترسی به سرویس‌های نوین و خدمات الکترونیک شبکه ملی اطلاعات در ١٢ روستای استان فراهم شده است.

سهرابی هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش شکاف دیجیتالی و ارتقای سطح کیفی ارتباطات در تمام نقاط استان به ویژه نقاط روستایی کم برخوردار، تحقق عدالت ارتباطی، کاهش هزینه‌های روستاییان، رونق اشتغال و گردشگری در نقاط محروم و برخورداری از خدمات آموزش، سلامت، کشاورزی، تجارت و بانکداری الکترونیک بر بستر امن شبکه ملی اطلاعات در مناطق روستایی استان عنوان کرد.

سهرابی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده، توسعه ارتباطات روستایی در سایر نقاط روستایی و کمتر برخوردار استان را نیز به تدریج شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: با افتتاح و ارتقای این سایت‌ها، دسترسی چهار هزار و ٩٨٩ خانوار روستایی بالغ بر ١٥ هزار و ٤٤٨ نفر به  اینترنت پرسرعت تلفن همراه از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است.

سهرابی اظهار کرد: با افتتاح‌های انجام شده، روستاهای دوراه، سماء جان و فنجان از توابع شهرستان بوانات، روستاهای منگان و مهجن آباد از توابع شهرستان مرودشت، روستاهای آبگل و پرزیتون از توابع شهرستان فیروزآباد، روستای ابنو از توابع شهرستان سپیدان، روستای لاورخشت از توابع شهرستان لامرد، روستای ده فیش از توابع شهرستان لارستان و روستای برایجان از توابع شهرستان خفر تحت پوشش اینترنت پرسرعت اپراتور اول (همراه اول) قرار گرفتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین