پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

از پرستاران شهرستان لارستان تجلیل شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار؛ از پرستاران بیمارستان شهرستان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار؛ از پرستاران بیمارستان شهرستان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، خیل تاش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاونین وی، مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، روسای بیمارستان امام رضا (ع) و دانشکده پرستاری حضرت زینب(س)، جهاندیده از شورای اسلامی شهر لار و جمعی از کادر درمانی و بهداشتی دانشکده، از پرستاران شهرستان لارستان تجلیل شد.

در این مراسم که در زمین چمن ورزشی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد؛ فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم هستند و فداکاری بسیار بزرگی از خود نشان می دهند که صمیمانه از همه آنها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

وی افزود : شغل پرستاری یکی از شریف ترین مشاغل و در عین حال سخت ترین شغل هایی جامعه بشری است که به طور مستمر و شبانه روزی برای نجات جان انسان ها در تلاشند.

حسنی، ادامه داد: پرستاران با رنج و زحمت و از خودگذشتگی به یاری خانواده هایی می شتابند که در معرض آسیب هستند، چرا که نجات جان یک بیمار یعنی جلوگیری از آسیب های بیشتر برای خانواده ها.

معاون استاندار فارس، با بیان اینکه رضایتمندی بیماران و همراهان و خانواده های آنان در گرو خدمت صادقانه پرستاران است، از فعالیت‌ها و خدمات و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی لارستان بخصوص پرستاران عزیز تقدیر و تاکید کرد: خدمت در بیمارستان ها و درمانگاه ها آن هم در طول شبانه روز، کاری سخت و طاقت فرساست.

فرماندار ویژه لارستان اذعان داشت: بی‌تردید مردم عزیز نیز، تلاش‌ها و فداکاری پزشکان و پرستاران عزیزمان را فراموش نخواهند کرد.

حسنی در ادامه سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و اصناف و بازاریان بار دیگر از آنها خواست تا با همدلی، مراقبت و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس ‎کرونا، از دورهمی ها و ترددهای غیرضرور جداً خودداری نمایند.

حسنی تاکید کرد: شرط موفقیت ما، همکاری همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با ستاد مقابله با کروناست.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار و دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان از پرستاران شاغل شهرستان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین