دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

كشف طلاهاي مسروقه 3 ميلياردي از مخفيگاه زورگيران در اوز

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از دستگیری ۳ نفر زورگير و کشف ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال طلاي مسروقه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، هادي…

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از دستگیری ۳ نفر زورگير و کشف ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال طلاي مسروقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، هادي محمديان، بيان كرد: در پي وقوع يك فقره سرقت به عنف طلاجات در منزلي در يكي از محلات این شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فني و سرنخ هاي به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در كمتر از ۲۴ ساعت در اين خصوص ۳ نفر سارق به عنف كه به زور وارد منزل شاكي شده بودند و با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت كرده بودند را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آنان را در مخفيگاهشان دستگیر کنند.

محمديان با بيان اينكه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل شاكي اقرار كردند، اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه سارقان، ۴ حلقه النگو، ۲ حلقه انگشتر و ۲ عدد موبايل مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اوزبا اشاره به اينكه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال برآورد كرده‌اند، گفت: سارقان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

محمديان تصريح كرد: سارقین و افرادی که چشم طمع به اموال دیگران دارند در این شهرستان جایی برای جولان دادن ندارند و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانوني می‌شود.

عکس: آرشیو

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین