پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف ۶ کیلوگرم طلا یک خانواده لارستانی از مخفیگاه سارقان در هرمزگان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد….

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار کرد: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و … می باشند. فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین