پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۶۵ هزار هکتار از مراتع لارستان تحت کنترل اکیپ‌های مدیریت چرا قرار گرفت

طرح کنترل دام درمراتع شهرستان لارستان اجرا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان ،گفت: طرح…

طرح کنترل دام درمراتع شهرستان لارستان اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان ،گفت: طرح مدیریت چرا و کنترل دام برای تحقق اهداف و سیاست‌های سازمانی و برنامه‌های ۹ در ۹۹ انجام شده که ۶۵ هزار و ۸۷۷ هکتار از مراتع لارستان تحت کنترل اکیپ‌های مدیریت چرا قرار گرفته است.

او، هدف از اجرای این طرح را حفاظت از عرصه‌های مرتعی، توسعه پایدار و برقراری تعادل بین دام و مرتع دانست و بیان کرد: با استقرار اکیپ‌های گشت و مراقبت و سرکشی مستمر از اراضی مرتعی، از ورود بی رویه دام به مراتع جلوگیری و دامداران متخلف نیز شناسایی می‌شوند.

رضایی با اشاره به اینکه علاوه بر بهره‌برداران مجاز دارای پروانه چرا، سالانه تعدادی دام به صورت غیرقانونی وارد عرصه‌های مرتعی می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برخورد با دامداران متخلف در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده برابر قانون با آنان برخورد می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین