شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون فرماندار ویژه لارستان صورت گرفت

کلنگ زنی ترمینال مرکزی شهر لار پس از سالها انتظار

میلاد لارستان: با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی در لارستان با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شده است.

با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی در لارستان با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان، در سومین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز چند طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان با هزینه‌ای افزون‌ بر ۱۰۶ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل پروژه‌های شهرداری لار از قبیل زیرسازی و آسفالت خیابان آب، شهرک بهار، محله پیرغیب، روبروی دبیرستان فرزانگان، خیابان امتداد هتل کوثر، قسمتی از محلات کوی گاله، کهویه و پشت باغ نشاط و موزائیک فرش مدرس جنوبی همگی با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیارد ریال بود.

همچنین چند طرح مخابراتی از جمله تأسیس BTS و GSM و دیتا با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی MCMC در مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی لارستان، چند طرح برق‌رسانی و روشنایی معابر با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و آبیاری تحت‌فشار (نواری) واقع در صحرای نیمه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی سازمان جهاد کشاورزی لارستان و بخش خصوصی بود.

در این روز همچنین کلنگ ساخت پایانه مرکزی شهر لار نیز در زمینی به مساحت پنج هکتار به زمین زده شد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین