شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور مسئولین شهرستان صورت پذیرفت:

راه اندازی MCMCدر مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون سیاسی و رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، MCMC در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این شهرستان افتتاح شد.

با حضور مسئولین شهرستان صورت پذیرفت:

با حضور معاون سیاسی و رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، MCMC در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ بمناسبت دهه مبارک فجر در مراسمی با حضورمسعود راسخی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان،معاونین وی،محمد رضا قنبر نژاد شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر لار،مسوول اورژانس و پرسنل این مرکز،تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و جمعی از معتمدین ، مرکزMCMC در محل اورژانس لارستان به بهره برداری رسید.

در آیین این مراسم مسعود حاجی رجبی مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: MCMC، مرکز پایش مراقبت های درمانی است که به عنوان سومین مرکز پایش بعد از شیراز و جهرم در لارستان و در پایگاه اورژانس مرکزی لارستان به ارائه خدمات به بیماران می پردازد.

وی ادامه داد: مرکز پایش مراقبت های درمانی به صورت ۲۴ ساعته، فوریت ها و اتفاقات بیمارستان های لارستان، اوز و بیرم را از طریق ۱۴ دوربین رصد می کند و به دریافت و پیگیری شکایات بیماران می پردازد.

 حاجی رجبی دیگر خدمات این مرکز را، هماهنگی جهت اعزام بیماران به مرکز استان توسط بالگرد، اخذ اطلاعات آماری تخت های اشغال و آزاد مراکز درمانی و پیگیری مشکلات بیمارستانی و اعلام آماده باش به بیمارستان ها در زمان بروز حادثه برشمرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین