پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

زنان مجرد می توانند فرزند به سرپرستی بگیرند

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: زنان مجرد هم می توانند فرزند به سرپرستی بگیرند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار مهر، محمد صادق کشفی نژاد صبح پنجشنبه در جمع…

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: زنان مجرد هم می توانند فرزند به سرپرستی بگیرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار مهر، محمد صادق کشفی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اعلام‌کرد: همه افراد متقاضی فرزندخواندگی چه در داخل و چه در خارج از کشور می‌توانند فرایندهای ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری‌های لازم را به شکل الکترونیکی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه سطح سواد خانواده یکی از اولویت‌های مهم در واگذاری فرزند به آنهاست گفت: اولویت اول واگذاری فرزند با خانواده‌های فاقد فرزند است. همچنین خانم‌های مجرد می‌توانند درخواست خود را به عنوان اولویت دوم در پذیرش فرزند ثبت نمایند.

کشفی نژاد ادامه داد: اولویت سوم با خانواده‌های دارای فرزند است که پس از تقاضا درخواستشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در حال حاضر مشکلی در فرایند فرزندخواندگی در کشور وجود ندارد و فرزند خواندگی طبق روال مرسوم انجام می‌شود اما تا حد امکان روندهای اداری آن به صورت غیر حضوری است.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین بیان کرد: استان فارس در ۹ ماهه اول سال ۹۹، تعداد ۷۸ فرزند را به خانواده‌های متقاضیان واگذار نموده است که از این تعداد ۴۴ فرزند دختر، ۳۴ فرزند پسر و ۳ فرزند هم به صورت امین موقت می‌باشند که به فرزندخواندگی سپرده شده‌اند.

وی افزود: تعداد ۳۴۰ متقاضی تا ابتدای سال ۹۹ در نوبت فرزندخواندگی قرار دارند.

کشفی نژاد یادآوری کرد: متقاضیان می‌توانند با توجه به راه اندازی سامانه فرزندخواندگی از اردیبهشت ماه سال جاری، درخواست خود را ثبت کرده و فرایند را طبق تاریخ تقاضای خود تا مرحله نهایی به اتمام برسانند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زنان مجرد می توانند فرزند به سرپرستی بگیرند”

  1. 14556 گفت:

    سلام خسته نباشید من فرزند دختری دارم که میخوام واگذارش کنم ب فرزند خوانندگی ۷سال عمرش یعنی موقت فقط از پی خرج ومخارجش بر نمیام اگه کسی هست و میخواد درخدمتم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین