پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاریخ‌های ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند سال جاری و روستا و عشایر از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند سال جاری و روستا و عشایر از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ افزود: ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: بر اساس تبصره ۳ ماده ی ۳۰ قانون انتخابات شورای اسلامی شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه است.

وی ادامه داد: طبق تقویم ستاد انتخابات، صدور گواهی عدم سوء پیشینه از تاریخ ۲۰ آذر امسال با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی شروع شده است؛ لذا داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر می بایست نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در هنگام ثبت نام آن را ارایه کنند.

حسنی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز از ۱۶ دی ۹۹ می‌بایست از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در روز ثبت نام آن را ارائه کنند.

معاون استاندار فارس خاطر نشان ساخت: شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و موسسات و شرکت های وابسته و دهیاران از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان لارستان اظهار داشت: مدیران کل تشکیلات ستادی وزارتخانه ها و سازمان ها و ادارات دولتی و سایر روسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسئولیت آنان به کل کشور تسری دارد از عضویت در شوراها اسلامی سراسر کشور محرومند مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

حسنی اضافه کرد: شهرداران و معاونین آنان، بخشداران، مدیران‌کل ادارات استانداری، مدیران‌کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستان‌ها، دادیارها، بازپرس‌ها، قضات، روسای دانشگاه‌ها (دولتی و غیردولتی) و رؤسای شعب آنها، روسای بانک‌ها، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی، رئیس و اعضای هیأت مدیره اتاق اصناف ایران، رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی کشاورزی، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پرستاری، رئیس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلا، روسا، سرپرستان و معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و نهادها و مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می‌نمایند و سایر روسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش به ترتیب از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند، مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین