شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

ساخت کمربند حفاظتی در اراضی ملی لارستان

به منظور حفاظت از اراضی ملي و جلوگیری از تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی یکهزار و ۱۴۸ متر کمربند حفاظتی به صورت کانال در لارستان ساخته شد….

به منظور حفاظت از اراضی ملي و جلوگیری از تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی یکهزار و ۱۴۸ متر کمربند حفاظتی به صورت کانال در لارستان ساخته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود لادنی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، گفت : ساخت کمر بند حفاظتی به منظور حفاظت از اراضی ملی و دولتی ، جلوگیری از اشتباهات اشخاص در تعیین مالکیت و نیز جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو است.

او، بیان کرد: با اجرای طرح کمر بند حفاظتی علاوه بر مشخص شدن حد و مرز اراضی ملی و مستثنیات قانونی اشخاص ، مالکان و کشاورزان از حدود اراضی خود با اراضی منابع طبیعی آگاه شده و پاسخگویی به استعلام‌ها نیز آسان تر می شود.

لادنی، با اشاره به اینکه ایجاد کمربند حفاظتی در مرز اراضی منابع ملی و مستثنیات قانونی اشخاص مطابق با نقشه‌های اجرای مقررات ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و کاداستر اراضی ملی اجرا می‌شود تصریح کرد: تفکیک مرز اراضی ملی از مستثنیات قانونی تا حد زیادی از تصرفات غیر قانونی اشخاص سودجو و فرصت طلب جلوگیری می‌کند .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین